Lopend Vuurtje

Lokaal lopend vuurtje op maandag 20 mei 2024.

De sponsorfietstocht “Als een Lopend Vuurtje”!

Het is weer zo ver! Op 20 mei kunt u meedoen met onze jaarlijkse (sponsor)fietstocht!

Dit jaar wordt dit georganiseerd door de Protestantse Gemeentes te Roosendaal, Oudenbosch,  Oud-Gastel en Kruisland en de Rooms-Katholieke parochies van Roosendaal en Oudenbosch/ Oud-Gastel. Er zijn drie kerken open en vier stops bij gemeenteleden.

Dit zijn de afstanden:vier
Vanuit Oud-Gastel               23, 27, 45, 55, 68 km
Vanuit Oudenbosch             23, 31, 32, 43, 55, 68 km
Vanuit Hoeven (Splesj)        31, 55, 68 km
Vanuit  Rucphen                  31, 32, 33, 55, 68 km

U kunt de routes al bekijken op Routiq.com. Zoek daar naar LV2024 (aan elkaar geschreven). Als u meedoet krijgt u overigens ook een uitgebreide beschrijving van de route (die staat niet op routiq).
U hoeft niet naar een beginpunt te komen, maar kunt de routes op elk punt starten. Het is natuurlijk wel leuk om met een aantal andere deelnemers af te spreken.
Op verschillende stopplaatsen zijn activiteiten te beleven. Enkele exposities, rondleidingen, zelfs een toren met uitzicht over Roosendaal kan beklommen worden! En er is ook van alles te eten en drinken. Kortom, het wordt vast weer een leuke dag.

NB: Is fietsen voor u niet mogelijk? Dan kunt u eventueel toch meedoen met de scootmobiel (of auto). Vermeld dit wel bij uw aanmelding.

De minimumbijdrage is €2,50 voor kinderen tot 12 jaar en €7,50 voor overige deelnemers. Maar we hopen natuurlijk dat u zich ook laat sponsoren!

U kunt zich opgeven:
1) Via e-mail bij Fred de Grunt Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of Nel Kuijlen Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (vermeld aantal personen en plaats van vertrek erbij)
2) Door het invullen van een deelnameformulier in de pastorije of consistorie.

De opbrengst bij ons gaat ook dit jaar weer naar organisaties die zich bezighouden met hulp in de Hoorn van Afrika. De kerken in Roosendaal zeten zich in voor een betere toekomst voor straatkinderen in Yogyakarta.

U kunt uw bijdrage overmaken naar:
Rekeningnummer NL60RABO0373738714 ten name van
Diaconie van de Protestantse Gemeente te Oudenbosch c.a.
Onder vermelding van “pinkstercollecte 2024”.