Lopend Vuurtje

Lokaal lopend vuurtje op maandag 29 mei 2023.

De sponsorfietstocht “Als een Lopend Vuurtje”!
Informatie over de tochten, dit jaar op tweede pinksterdag, 29 mei 2023. Dit jaar zijn de tochten georganiseerd door de PG Kruiskerk in Roosendaal en de PG Oud-
Gastel/Kruisland en PG Oudenbosch.

U kunt kiezen uit verschillende tochtjes:
Vanuit Roosendaal (kerk) van ongeveer 25, 35 en 50 km
Vanuit Oud-Gastel (kerk) van ongeveer 20, 25, 30, 35 en 50 km
Vanuit Oudenbosch (kerk) van ongeveer 15, 20, 25, 30 en 50 km.
Vanuit Kruisland ongeveer 25, 30, 35 en 50 km.
Vanuit Hoeven (Splesh) van ongeveer 25 en 50 km.
Vanuit Rucphen (dorp) van ongeveer 25 en 50 km.

U hoeft niet naar een beginpunt te komen, maar kunt de routes op elk punt starten.

Er zijn stopplaatsen in alle drie kerken en op vier plaatsen bij gemeenteleden: Rucphen, Zegge, Kruisland en tussen Rucphen en Roosendaal in.

We denken dat het op deze manier een hele gezellige dag kan worden, waarop we elkaar weer ontmoeten. U hoeft zich niet te haasten. U kunt starten op de tijd, die u prettig vindt. De meeste stopplaatsen zijn geopend van 9.30 tot 17 uur. Deelnemers krijgen tijdig bericht over de routes en dergelijke.

NB: Is fietsen voor u niet mogelijk? Dan kunt u eventueel toch meedoen met de scootmobiel (of auto). Vermeld dit wel bij uw aanmelding.

Dit is een sponsorfietstocht, er geldt een minimum bijdrage.

Voor meer informatie en aanmelden kunt u contact opnemen met Fred de Grunt, telefoon 06-16 815 889, e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.